Tuesday 12 May 2009

Mali intro pre nego sto stvarno napisem neku pricu, ako se to ikada desi...

Ovo nije prvi put da krecem na put pisanja priča. Imao sam par puta iste ovakve porive kada bih sam sebi rekao - e sada ćes lepo da pišeš i da čuvaš svoje priče. Naravno jako sam se plašio da ih neko nađe i pročita pa sam ih stoga čuvao u word dokumentima koje sam zaključavao. Na žalost pisao bih, kao što će i sada biti slučaj, s vremena na vrema, prvo svaki dan, onda jednom nedeljno, pa jednom mesečno dok se nije desilo da sam zaboravio šifru na word dokumentu i nisam bio u mogućnosti da ga otvorim! U tom trenutku sam popizdeo i obrisao ceo fajl! Kasnije sam se kajao. Ali ko što naš narod kaže, posle onog nema kajanja. Imao sam slična iskustva i sa drugim fajlom u koji sam pisao priče, pa sam zaboravio gde sam ga snimio ( jer sam ga snimao na neku čudnu lokaciju pod čudnim imenom da niko nebi pomislio da su to moje priče - taj drugi je moj brat). U svakom slučaju osnovni problem je bio moj strah da neko ne pročita moje priče i da mi kaže da sam se džabe mučio :)

No comments: