Monday 9 November 2009

Ništa od priča koje sam najavljivao. Nikako da mi dođe inspiracija. Izgleda da sam samo želeo da napišem nešto, a da to stvarno uradim to nisam uspeo. U svakom slučaji nisam zalazio na moj blog već neko vreme plašući se da će mi neko udariti komentar ".. pa gde su te priče?" Srećom nikog to izgleda nije zanimalo. Pošto to nikog ne zanima onda ja mogu lepo da pišem ovde šta oću jer to niko osim mene ne čita.
Ja trenutno patim od nekog gripa, nadam se ne od onog famoznog "Svinjskog" već od ovog pitomog sezonskog. U svakom slučaju nije prijatan. Znojim se...
Elem, firma za koju sam radio u Engleskoj je pukla i to usred belog dana. Prepodne je frka na poslu, u 14.00 sastanak i posle toga bankrot, sutra su svi na birou. Surovi zapad, ali na neki način pošten. Nema plata, nećemo vas zavlačiti 6 meseci obećanima i glupostima, evo vam knjižice pa se snalazilte kako znate i umete. Ferka.
Počeo sam da učim nemački, užasno mi ide ali se ne dam. Oću da odem da radim za neku bolju kintu u Nemačku ili Švajcarsku ili gdi god. Ovako ne ide više, stalno se nekako krpimo. U svakom slučaju i da ne odem ipak mi ostaje znanje nemačkog. Ako ga naučim stvarno.

No comments: