Sunday 15 June 2008

Poseta stadionu Manchester Uniteda :)




I ako nisam neki fudbalski zaludjenik, niti pratim rezultate niti idem na utakmice pomislio sam da je dobra ideja da kada sam vec u Mancesteru da posetim stadion Manchester Uniteda - ali iznutra. Srecom, zelju da se poseti stadion - osim za vreme utakmice ,nisam samo ja osetio nego i mnogi drugi pre mene. Pametni ljudi ovog kluba su se setili da to unovce i napravili ture. Elem, za tricavih 10- funti se moze posetiti muzej kluba kao i ucestovovati u turi razlgedanja stadiona kroz koji vas vodi "fudbalsko-turisticki" vodic.
Opis razlgedanja stadiona:
Vodic nas je prvo odveo na tribine. Lep pogled doista, stadion je ogroman. Recimo stadion Vojvodine ali jedno 3 puta veci sto se tice tribina.Tu nas je postavio i objasnio sta cemo sve da vidimo. Nako toga smo se setali kroz sam stadion, pa smo izasli iz stadiona , pa smo ponovo usli na stadion, posetili smo lounch room ili tako nesto, gde se fudbaleri relaksiraju pre utakmice, pa njihovu svlacionicu, pa smo izasli kroz onaj tunel kroz koji izlaze fudbaleri kada idu na sam teren pred pocetak meca. U tom trenutku nam je pustio i zvuk koji docarava navijace i voditelja utakmice.Stvarno uverljivo. I onda smo izasli na teren. Tj, nismo izasli na terena jer je na teren zabranjeno nego smo izasli na stazicu pored terena. Trava Old Traforda se ne sme dirati! To nam je receno. Ne mareci na upozorenja mislim da je svako drugi uzeo i pocupao malo trave :) Trava ko trava. Inace im je stadion ravan ko ploca , nigde rupe ili udubljenja. Kao sto sam i ocekivao.
Elem... stadion prima oko 70000 ljudi i drugi je po velicini u Engleskoj. Jako drze do svoje tradicije i posto su im poginuli igraci kada su se vracali sa meca iz BG-a, o njima ima dosta napisano i to ne dozvoljavaju da se zaboravi- jako lepo od njih. Podeljen je na nekoliko nivoa - mislm 4 i na svakom kraju stadiona imaju prostorije za hitnu pomoc i prostorije za policiju.
Sto se tice muzeja imaju dosta trofeja i zlatnih tanjira tako da imaju sa cime da se pohvale. Muzej je prvoklasan i podeljen je na nekoliko nivoa. Neko ko zna dosta o ovome klubi i ko je njegov vatreni obozavaoc verovatno bi se ovde zadzao nekoliko sati i vise, ja sam samo letimicno presao preko svega toga.

Na kraju da kazem da sam u ovoj poseti stadionu upoznao neke nase ljude... muz, zena , dete i baka. Eto konacno da onako sto se kaze naletim na neke nase :)

No comments: